Världens äldsta bloggare?

Jag tänker bli bloggare!!! ......kanske iaf...får se om det tar mycket tid eller inte. Beror väl på om det är nån som läser och skriver inlägg, annars går det ju ganska fort.....hihi

Först måste jag bestämma vad min inriktning ska vara. Hm, få se, inte dagens out fit iaf...så sen som jag är varje morgon...skulle inte funka att stå framför ytterdörren och försöka ta kort på sig själv med två snurrande hundar som håller på att kissa på sig. Dessutom tror jag knappast det finns nån i hela världen som undrar vad jag har på mig just idag? Hahahahahah, en tant som går till jobbet liksom. Men jag kanske ska överraska och tänka till kvällen innan och chocka alla med "dagens out fit". 

Hundar! Där skrev jag nåt?! Hundar kanske skulle kunna vara min inriktning? Det finns ju vänner som nu tycker att jag pratar (MYCKET) om mina hundar och vad jag gör med hundarna; "jag och hundarna var i stugan", "nej det var bara jag och hundarna".....blir säkert jättespännande läsning......för andra hundägare typ.  : P

Saga, min dotter på 9 år, tror att jag blir världens äldsta bloggare! Men HALLÅÅÅÅÅ! Det måste ju finnas nån som är äldre? Annars kunde ju DET vara en inriktning för mig; världens äldsta bloggare! Ska undersöka om det finns nån äldre...



"nej, men det var bara jag och hundarna...."

OK ett inlägg är

Kommentarer
Postat av: Saga

Du är iaf SVERGIES älsta bloggare!!



Från din dotter Saga.

2008-12-29 @ 22:42:37
Postat av: Martina

Hej! Kul att du bloggar, jag ska läsa iaf :)

2008-12-30 @ 13:22:18
URL: http://baramartinatack.bloggagratis.se
Postat av: ewe

hahah du är rolig du :p

2009-01-14 @ 22:27:33
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0