.....fem dagar senare.....

TADAAA!!!!


Va sa ni nu då?! Äntligen KLLLLAAAAAAAAARRR!

Hi hi, Maja du kan ju ta med mig ist...kolla DEN posen. Nej jag bara skoja....skulle bara kolla hur öppningen i ryggen blev. Nu ska jag dammsuga paljetter och titta om man hittar en diskbänk under allt bråte på bänken.  Hundarna.....borde finnas här någonstans också.....Saga hörde jag alldeles nyss så hon är iaf vid liv.

Det är kul att sy MEN jag är ju inte bara sömmerska; har ett heltidjobb och lite mer, är mamma dvs handlar, kör skolskjuts, tvättar, letar billiga biljetter på Tradera, ringer alla flygbolag och kollar stand-by, letar stuga i Strömstad, kollar om det finns nån tradare som ska upp från Göteborg, försöker laga en kost som är både näringsrik och inte gör en uppblåst inför dansshower ect, ect. Sa jag att jag hade två hundar också?  : )

Glöm inte:


OBS! Jag ska inte delta.


Kommentarer
Postat av: vilma

Haha mamma jag älskar dig meen för mycket rynk-veck på dig i den klänningen..kör den inte på afterwork..HAHA

Hemma i sundsvall nu iaf,godnatt puss

2009-04-05 @ 02:52:41
URL: http://vilma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0