Påskledigt

Eller ledigt och ledigt, jag jobbar faktiskt....beredskap fram till kl.24.00 i natt, sen kan jag ta ett glas vin! Och jag skulle ju dricka irish coffee i påsk!  Alla ingredienser står i skafferiet och väntar!

På långfredagen åkte Maja och jag till Åstön. Ett underbart väder och vi åt vår sushi ute. Sen låg vi i varsin solstol och läste (läs sov!!!). Middagen blev också ute; grillad entrecote, mums!

Det var fortfarande så soligt och skönt ute på kvällen så jag tog en långpromenad till Helen i Brännsand. Möttes tyvärr av dimma och kyla. Maja kom och hämtade mig för det blev så mörkt....

Idag är det påskafton och dimma......huuuuuuuuu.....kollar på tv, pysslar vid datorn. Måtte dimman lätta annars får jag PANIK!!! Det skulle ju vara kanonväder??!!!!

GLAD PÅSK!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0