TT

Tuggummiträning betyder det......antituggummi......att Hallon och Cecil ska låta bli alla tuggummin vi passerar. Ni kan aldrig tänka er vad mycket utspottade tuggummin det ligger överallt! Tänk till exempel här i Hedbergska parken där många passerar på väg till eller från Hedbergska. Hundarna kan alltså passera en snöhög, gå tillbaka lite, börja gräva i snön för att sekunderna senare stå och tugga tuggummi!!!!!!

Ahhhhggggggg, jag hatar alla som spottar ut tuggummin överallt! Är det svårt att lägga det i en soptunna?
Till och med runt Sidsjön gömmer sig tuggummin överallt.

Jag beslutade mig en kväll för att köra värsta strängaste uppfostringen. Varje gång de tänkte dyka på ett tuggummi så fick de ett piskrapp över rumpan. De behövdes inte många gånger förrän Cecil började att titta upp på mig ist. Hallon la av redan när jag började säga fy.

Nästa kväll hade vi eldprovet och gick gångvägen efter ån. Jag kommer ihåg ett tuggummi speciellt mycket som var STORT och såg alldeles mjukt ut.....jag är ganska säker på att Cecil såg det men han släppte det med tanken i samma sekund och fick en godis ist varje gång han "tänkte bort" töggömmin.......

Slut på dagens Hundskola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0