VARNING!!!!!!!!!!!!!

HÄR KOMMER EN BLOOOGGGGGGGG!!!!!!!

OCH DET ÄR NI INTE BORTSKÄMDA MED, MED TANKE PÅ ATT DET VAR TVÅ (TWO, DEUS, KAKSI, DOS, TO) VECKOR SEN JAG SKREV. Har helt enkelt varit ego och inte brytt mig om er.

Men NU bryry jag mig om er och varnar för nästa bild som är läskig för spindelhatare......SE UPP!!!!!!!
Spar lite mellanrum så att ni kan smyga upp bilden......... 







NU är det halvvägs kvar....























Visst är den fin? Hittade den när jag rensade under valnöten.......väldigt självlysande......som min varseljacka.....


Och här kommer mina trötta fötter men till det behövs ingen varning....
Jo kanske till alla bleka och avundsjuka när de ser att jag har fått färg på benen...........HERRÅ!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Fy fan vilken äcklig! jag dör.

2009-04-30 @ 07:43:24
URL: http://baramartinatack.bloggagratis.se
Postat av: vilma

du är propp.

mamma!tänkte precis skriva en kommentar om att "du kommer inte få några trogna blogg läsare om du aldrig uppdaterar" men se där.

puss

2009-04-30 @ 11:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0