Brrrrr, kkkkallt

Ha, Vilma jag vet att det var du som kommenterade....tror du det är många som jag ger pengar till skor?

Igår var jag på teater på Timrågymnasiet och såg Maja spela Colombine i pjäsen "Comedia del arte", den var rolig! Konstig tyckte Saga för hon förstog den inte. Det är så mysigt och familjärt där på Estraden där teatersalen och danssalen ligger. Och så kommer vi närmast sörjande...för Majas del var det Örjan, Vilma, Saga och jag. Och sen fikar man tillsammans. Mys, mys.

Idag har jag gått en skyddsrond med medarbetarna på Alnö. Kollat personallokaler, garage, förråd. Sen var jag på mitt 3 timmar långa utvecklingssamtal (!!!!) (Vip ni vet....!!!!!) Nä då, det blev väl annat prat också, inte bara om mig.

Nu har jag beredskap den här helgen men det ser ut att bli lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0