FISKARNA 20 feb-20 mars

"Ta en titt i spegeln och fundera över vilket intryck du gör på andra. Bör du ändra på något?" Så stod det i mitt horoskop idag....hm, hm, vilket intryck gör jag på andra?

Idag köpte jag hem semlor till Saga och mig. Det är ju fettisdag. Och så ska mammor göra, normala ena. Pappor de bakar sina, iaf om man ska tro det som står i tidningen. Majas och Vilmas pappa Örjan han bakade semmelbullar igår. Det stod på 5 röster och frågan löd: I dag är det fettisdagen. Får du någon hembakad semla?

Ja, nog om det viktigaste media hade att förtälja idag. Horoskopet som jag INTE tror på och 5 röster, hahahahahaha!!!! Jag har också svarat på en fråga på 5 röster. Så här löd frågan: Vilken är det längsta trappa du gått i? Moahaha, där åkte ST dit för jag har gått i en jättelåååååååång trappa, den går upp till berget i Gibraltar och det svarade jag mycket bestämt. Och det var den dagens viktigaste nyhet.

Tittade på SvampBob Fyrkant med Saga. På Nickelåjdiån som Saga säger. Avsnittet handlade om när SvampBob blev normal. Har ni sett det avsnittet, asroligt! Hans tvättsvampshål försvann, han blev rund, näsan blev kort, han satt vid en dator som spottade ut krabburgare när han skrev "en krabburgare beställd"....supernormalt. Han sa artiga fraser som "fint väder det är idag" och "hur mår du?". Jag somnade sen vilket är väldigt normalt.

Sa jag att Saga inte ville ha nån semla? Så jag åt upp hennes också. För jag åt sån liten portion med korv och potatis och grönsaker så jag orkade två semlor! Onormalt säger ni. Normalt säger jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0