I Trönö hos mamma och pappa

God morgon. Morgon hos mamma och pappa; jag sitter med datorn vid köksbordet, pappa äter gröt och mamma fixar vid diskbänken. Här har det också snöat under gårdagen men inte ännu idag.

Nu ska min pappa prova att gå upp till postlådan och hämta tidningen som han inte ha gjort på flera veckor eftersom han drabbats av två hjärtinfarkter och legat på sjukhus. Oj, oj och här sitter jag och latar mig....det var ju jag som skulle pyssla om dem......

Hämtade Vilma inne i Söderhamn igår för hon hade åkt ner med Cattis. Så Vilma och jag gjorde en "hälsa på en släkting i tio minuter" och den utvalde blev: MARTIN!!!! Tada!!!! Vilmas, Majas, Sagas kusin. Han bor i en fin lägenhet i Vågbro med sin tjej Hanna. Sen väl i Trönö blev det Let´s dance i soffan och mormor hade gjort i ordning en bricka med vindruvor, ost, kex och godis.

    
Jag och Hallon myser


Mina världsbästa barn!


Vilma testar Sagas Nintendo DS

Kommentarer
Postat av: Martina

Meh!! Jag tycker att det fattas nån där i bilden "mina världsbästa barn"! :)

2009-02-07 @ 11:29:25
URL: http://baramartinatack.bloggagratis.se
Postat av: Bella

Heeelt galet va Vilma är lik dig. =)

Hon gör som mig, går en säker framtid till mötes. ;)

2009-02-09 @ 19:56:13
URL: http://bellasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0