Kentkoden=fjortis?

Jag har blivit mobbad...för att jag lyssnar på Kent?! Jag menar, Kent är väl inget märkvärdigare än svensk pop. Lättåtkomligt.

När Vilma kom upp till oss så såg jag allt minerna som Maja och hon gjorde till varandra. Båda tänkte samma tanke men ingen sa nåt mer än "Jaha, har du köpt Kent? Lyssnar du på Kent?"
Vet ni vad det är för speciellt med musiken? Jo, Kent, de är förknippat med fjortisar som skär sig till just den musiken. Jaha? Det vet väl inte jag heller! Och många med mig. Jag vet flera som lyssnar på Kent som varken är fjortisar eller skär sig, möjligen på förskäraren när de lagar mat......jag vet faktiskt INGEN fjortis som lyssnar på Kent, snarare fyrtisar, alltså fååårtyyyy jers åld pipel.
Mää, då ska jag stila nästa gång jag hör Kent hemma hos nån och fråga värdinnan om hon har skurit sig nyligen??

Ja, mycket ska man höra innan öronen ramlar av. Eftersom jag inte ens tror på det gamla talesättet att öronen KOMMER att ramla av så lär jag få höra mycket i mina dar. Eller vad tror DU? Om öronen och om Kent?

Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0