Lill-lördag

Visning av traktorer var det uppe på Sidsjöområdet idag. Men vi köpte ingen. Ingen elbil heller. Men vi åt en god lunch som Johans Park och Mark bjöd på.

Dagarna är fullspäckade nu. I måndags gick jag utbildningen "Arbete på väg", igår var det ledningsträff och utvecklingssamtal. I morgon är det tre utvecklingssamtal = sex timmar. Måste sätta mig med fakturor på fredag. När jag har betalat 100 st så finns det hundra nya dan efter. Never ending syssla.

Nu har jag varit med min Brf styrelse på Bishop och tagit en öl och gått igenom "to do-listan". Jag har tre sysslor jag måste göra: ringa polisen och fråga vad vi har tillåtelse att göra med gamla cyklar i källaren, försöka få tag på säljaren på IL recycling och, och vad var nu det tredje? Äsch jag kommer väl på....

Maja klarade teoriprovet idag, JIPPIE! Vi firade med sushi till middag.




Kommentarer
Postat av: Bella

Gash, va mumsigt det ser ut. =D

Hälsa och gratta Maja!

2009-02-26 @ 10:20:02
URL: http://bellasliv.blogg.se/
Postat av: ida

haha aa :P hon är ju för söt

2009-02-28 @ 14:14:09
URL: http://psawyer.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0