Pip pip



Stackars Maja, nu har hon stukat två fingrar på dansträningen. Hon har verkligen otur. Och i morgon är det en viktig körlektion...som det är för sent att boka av, det är väl bara typ sitt eget dödsfall som räknas som giltigt skäl att utebli.

Vi fick båda två värsta skrattanfallet när jag skulle lägga om ett bandage. Maja tycker att hon ser ut som en pingvin.....HAHAHAHAHAHAHAHAHAH...och jag är värdelös på sjukvård och bandage men jag kan bara göra pingvinen...när man har stukat lill- och ringfingret. Så vi får väl se hur det går att köra och växla och allt. men får pingviner köra bil? Och övningsköra? Ska kolla med Maja som sitter vid den andra datorn och pluggar körteori, ett ögonblick:
-MAJAAAAA! VAD STÅR DET I BOKEN OM PINGVINER??? FÅR DOM KÖRA ELLER?

Själv blev jag jättesugen att skriva en barnbok för jag kom på en bra titel; "Pingvinen kör bil" alternativt "Pingvinen går på bilskola"

....och nu är jag DÖLESS på Kent...har bara lyssnat på tre skivor av tio...huga! Fjortisarna kan få ha Kent för sig själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0