"Vi gör det goda livet möjligt"

Idag har jag varit på en konferens tillsammans med alla andra 400 chefer på Sundsvalls kommun. Magdalena Forsberg pratade om mål  och motivation, en Björn Johansson som kommer att vara kommunens konsult pratade om vad vi behöver i framtiden. Jag vet inte om jag är så imponerad av att kommunstyrelsen nu ska profilera sig med "Vi gör det goda livet möjligt." Om Sundsvalls kommun ska göra innevånare nöjda och få folk att vilja välja Sundsvall då måste vi ju sticka ut på något sätt? Det räcker ju inte att ja, jo det är väl ok med Sundsvall utan VAD ÄR DET SOM ÄR SÅ SPECIELLT OCH UNIKT MED SUNDSVALL? Så här tycker jag i alla fall!

I morgon har jag veckovila eftersom jag hade beredskap förra helgen. Så det blev en kort vecka på själva Stadsträdgården. Och det var ovant att sitta inne i Tonhallen hela dagen. Inga fönster att titta ut genom. Inte en aning hade jag om det var toksnöstorm ute eller inte.  Nu var det inget oväder väntat med ändå!!

Maja skulle få massage hos Annette så jag hängde på och passade på att umgås med Lena. De tillbringade 3 veckor över jul i Thailand så vi pratade lite om östra delen som de tyckte var SÅ fin.

Ska göra lite nytta i morgon fm och även titta in på Cleo. Jag har ett presentkort där och just nu är det 50% PÅ ALLA SMYCKEN.

Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0