KOmmer inte

Idag har jag träffat försäljningschefen för Kompan, Europas största företag i lekutrustning. Jag längtar till våren och lekplatsbyggen!
Sen har vi varit på Midvac i Nacksta, ett åkeri. Och Sundfrakt på Norra vägen och träffat transportledarna där.
Tog en titt på Linköpingsvägen i Granloholm också där vi avverkar.

Som beräknat började det snöa på em. Stora lappvantar, rätt intensivt men inte så länge. Det kommer mer snö till helgen.

Vet inte vad det är med Hallon. Hon verkar less på kylan och kan börja streta emot när vi är ute och går. Kanske ska hon börja löpa snart och att det känns annorlunda i hennes kropp. Den 23 januari var det faktiskt sex månader sen hon hade sitt första löp så det måste ju vara på gång. Tur att de här hundarna är tillfreds med livet inomhus också. Just nu sover de sött, Cecil på rygg i soffan och Hallon i hundbädden.

Nu ska Maja också börja blogga, kul.

Och jag har fått i linsen ännu en kväll. Fungerar bra när jag är hemma men det har varit obehagligt at köra bil med den för på långt håll ser jag då så grumligt  med det vänstra ögat. Tanken var ju att jag skulle ha den vid all bilkörning i jobbet. Ska på återbesök till veckan och får väl ta ett snack då.

Ikväll var det tänkt att jag och Kristina i styrelsen skulle ha ett litet informellt möte på två och gå ut och äta eller fika men båda bangade. Kristina hade ont i halsen och jag är konstigt täppt i näsan. Vill inte riskera att bli förkyld då vi ska ner till mamma och pappa på fredag och pappa inte får bli sjuk. Så det blev en lugn hemmakväll efter hundturen.

Har inga roliga reflektioner så nu sätter jag punkt! (men det blev ett utropstecken, häpp!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0