Vår?

Oj, vad upptagen jag har varit de sista dagarna!
Använde min lediga fredag till att arbeta med styrelsearbete här i Brf Skatten. Och ringa som jag aldrig hinner vanliga arbetsdagar.
På kvällen gick jag jag på After Work med Granloholmsskolan. Vi käkade på Stadshuset, sen fest hos Anna och slutligen Oscar....det blev en del drinkers under kvällen....men gick hem pigg och glad kl.2. Träffade en....bekant kan vi säga, som jag blev lite glad att prata med faktiskt!!!

Stugdag i lördags med Saga och hundarna. Saga åkte skidor och jag gick med hundarna till Koviken. Det blåste som f-n men OJ!!! vilken underbar naturupplevelse att minnas!!!




Umgicks med maja i stan under kvällen.

Idag har vi ätti mysbrunch tillsammans och nu blir det stan en sväng.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0