Tisdag

Sina barn kan man då rakt inte lita på. Nu var det inte fjortisar som Maja menade angående det här med Kent....nä...hon menade EMOSAR, ni vet va´? Jag undrar om Maja vet vad en emo är? Hon kanske tror att fjortis och emos är samma sak?
Och vad gäller Vilma så är hon precis lika opålitlig. Vi bestämde igår att vi skulle åka ut till Birsta ikväll efter mitt tandläkarbesök. Fem minuter innan bestämd tid kommer ett sms: Jag ska vara med den och den, vi tar Birsta en annan dag? VI? Jag tar Birsta som jag har tänkt, när du tar Birsta vet inte jag.

Så det så! Men nu blev jag inge sugen på Birsta ensam så jag åkte upp till Granloholms skola där personalen plockade och slängde och gjorde fint. Jag gick igenom lite av mina grejer, kastade det mesta, lite tidningar till bildrummet och lite material tog jag hem. Kul att prata med Ina. Vi ska hitta på nåt framöver, kanske Stockholm.

Det gick bra hos tandläkaren. Han tyckte jag skulle börja borsta visdomständerna i överkäken lite bättre....det var plack på dem. AAARRHHH, äckligt och pinsamt när han sa så.
"-Du behöver inte gapa så stort när du borstar tänderna längst in, det räcker så här", sa han, tryckte ihop min käke och visade med lilla spegeln hur bra man nådde.
Det beror ju inte heller på gapet utan att jag slarvar. Ska bättra mig, redan i kväll faktiskt.

Jag och pingvinen åt sushi tillsammans till lunch idag. Gott!! Skumt med pingviner som äter sushi förresten...

Kommentarer
Postat av: vilma

Det är ju exakt vad pingviner äter.fryst fisk?DÖöÖÖööHhhHhhhhhhhhh. . . . .

2009-02-04 @ 16:28:14
URL: http://vilma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0