11 arbetsdagar i rad nu, det känns!

Red Hot Chili på radion....länge sen jag hörde dem. Nu ska jag göra räkningar men byta dator för Maja ska sitta här och göra teori (till körkortet). 107,4 har det blivit en Rockkanal? Yeaaah, nu är det Bon Jovi. Det finns en del gammal shysst musik. Och ny musik som jag ber mina barn fixa till mig, det verkar ju vara en livslång önskan. Själv fyller de sin iPod med ny musik om de så bara ska gå utanför dörren.
Får hoppas att Saga blir mer hjälpsam men tyvärr är hon också VÄLDIGT upptagen när hon slår på sin dator. Kp webben, djur.nu, spela.se och några fler. SIMS förstås.

OK, plikten kallar, inte alltför mycket räkningar....lånen med inte CSN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0