Eller är jag bara den utsända?

Nu måste jag göra ett inlägg till. Konstigt...var ut med hundarna nu. Då satt min grannes nycklar i  dörren...(fler än jag som behöver en mamma här i huset tydligen...) Kollade hitta.se och ringde henne. Hon hade lagt sig men blev så tacksam att jag ringde och väckte henne, hihi, nej men att jag ringde. Undrar hur länge hon skulle ha letat nycklarna i morgon bitti annars. Ok, så hinner jag bara ut på gatan och där ligger en annan grannes VIsa-kort. Men snälla nån!! Jag kan inte ta hand om alla, jag har tre egna barn men framför allt mina egna nycklar och Visa-kort att hålla rätt på!!!!Sprang fyra trappor upp i en annan uppgång och väckte väl honom också. Men han blev nog glad, I guess.

Kan det vara så här; eftersom alla mina saker varit lydiga idag och legat på plats då har jag tid att hjälpa andra? Är jag ändå den utsända mamman? Som jag gått och småtrott lite? Det börjar nästan kännas så.

Kommentarer
Postat av: vilma

Jag svär på att du kommer på dina "fiffiga"(som du säkert tänker) rubriker efter du skrivit inlägget...

2009-01-15 @ 23:31:48
URL: http://vilma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0