Fet...onsdag



Nu har jag varit lite sugen på semlor i flera veckor....så igår köpte jag äntligen! Fyra veckor kvar till fettisdan så då hinner jag äta några gånger till. Det är ju LITE sällan att äta semlor bara en gång per år.
En semla blev kvar i kylskåpet. Jag tittade på den i morse kl.6, ett glas kall mjölk och en semla till frukost, mums! Men, men solidarisk som jag är så tyckte jag det kändes bättre om Maja tittade in i kylskåpet när hon vaknade och tänkte samma sak. Nu gjorde hon inte det så jag fick allt en bit av den efter middagen.

Äntligen fick jag träffa Vilma en stund idag. Åkte och hämtade henne när hon slutade på jobbet och så följde hon med upp en stund. Saga hade köpt armband och en fotlänk till henne i Thailand.

Nu måste jag börja kämpa med min läslins! Försökte sätta in den i morse men nej...så jag provade igen när jag kom hem, då gick det! Nu har jag duschat med den och ögat är irriterat så dags att ta ut den. Det är buslätt ialla fall. Ska gå upp en halvtimme tidigare i morgon för jag SKA få i den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0