jag=vip?

Undrar  om jag börjar få vip-syndromet....har varit på möten hela dan idag. Först på fm var det möte med min chef angående ferie- och säsongsanställningarna och lite annat. På em var det ledningsträff och på kvällen var det styrelsemöte med min bostadsrättsförening...pussst....

Vilka långa ord jag kan förresten! Min fröken som jag hade i fyran, Henny Hansson, skulle bli stolt om hon läste det här...en, två, tre....upp till sju stavelser!!!! Jag kommer ihåg när vi lärde oss stavelser och hon frågade om det var nån i klassen som kunde ett riktigt långt ord? Alla tänkte så det knakade. Min klasskompis Leif, som för övrigt var en sportfåne, sken upp och började vifta med armen!!! -Jaaa, Leif, sa Henny med sin snälla röst. Han tog ett djupt andetag och sa: man-ches-ter-u-nit-ed!!! och log. Fröken skrattade, vi tyckte inte det var speciellt kul, bara lååååångt och imponerande. Ja, ja ett barndomsminne från 60-talet som roar tanter iaf....

På sista kvällspromenaden med hundarna roade jag mig med att räkna flaskor och burkar som tinat fram i Stadshusparken (lättroad eller hur?). 48st !!!!! jag menar, i den lilla parken!!! Tror det finns fyra soptunnor där också, på samma lilla yta...hur många soptunnor behöver det stå i en sån liten park för att festprissar och partypinglor ska kunna lägga skräpet där det ska vara? HÅLL SVERIGE RENT hette en kampanj på 60-talet som har satt djupa spår i mig, eller vad säger ni som känner mig? Hehe

I morgon ska jag klippa mig. Är det nån som har en idé hur så får ni skicka en kommentar!

Kommentarer
Postat av: vilma

Ja mamma,frågan är bara om du kollar dina kommentarer innan 5?Men klipp dig som vanligt?elr sådär som sist,lite kortare bak och slingor fram?

2009-01-14 @ 01:54:38
URL: http://vilma.bloggagratis.se
Postat av: Saga

Ska du klippa dig mamma? Hoppas det blir fint!! :D



Halsningar fran Thailand

2009-01-14 @ 06:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0