...och bilen måste fortfarande tvättas...

Den här helgen har jag verkligen njutit; njutit av sällskapet i fredags, njutit av skidåkning i lördags, njutit av fullmånenatten och njutit av skogspromenaden idag. Satte mig ett tag på en speciell utsiktsknalle mitt på Åstön och...njöt. Njöt så mycket i helgen att jag inte hann ta bort julsakerna i stugan, hm, men vem bryr sig?

Vad har hänt med vädret? Regn? Suck...jag vill ha mer snö och kallare. Men det kommer var så säkra, på onsdag kanske.
Saga hon snorklar i Thailand, härligt. Jag skulle också kunna resa nånstans. Hallå där ute! Är det nån som ska resa ut i världen med mig?

I morgon ska jag ringa till en målerifirma så NU ska Maja få ett fint rum, äntligen!

Puss och kram, skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0