Partyyyyy!!!

Som sagt, PARTYYY....nja jag snikade in mig på Majas förfest innan hon och tjejerna gick på studentfest ikväll. Hoppas de inte behöver stå ute i kö fast nu är det bara -12. Vad fort man vänjer sig vid kylan. Idag var det ju -20 och när det steg en grad så tändes ju hoppet om att överleva dagen. Men jag har nog hellre riktig vinter än slask och grått.

Hundarna har bara fått kortare promenader idag. De får springa av sig lördag, söndag då temperaturen kommer att stiga. Ni vet väl att jag följer vädret och prognoser så gott som dygnet runt? Inte bara för jobbets skull, då jag faktiskt måste göra det under beredskapen, utan för att det intresserar mig. Jag har ju varit ute på två riktigt långa seglingar och att följa hur lågtryck rör sig och förstärks är nödvändigt för säkerheten. Andra på båten kunde astronomisk navigering dvs när man navigerar mha att mäta solhöjder och på så vis bestämma position. Ska inte spåna in på vädret, jag lovar men då vet ni varför bloggen ibland innehåller temperaturer och väder.

P3 rytm, mitt favoritprogram på fredagkvällar. Saknar Papa Dee som programledare men livet går vidare och P3 rytm också tydligen. Direkt studenterna stack på festen så började jag digga underbar  reggae, ska, dub, ragga, rocksteady och reggaeton. Mmmmm...


Här får ni se några av mina favoritpartyprinsessor! Puss på er!
Ps. Ja, faktiskt brukar jag skriva rubriken sist som någon av mina bloggläsare undrade. Men Inte idag! Ds


   


Kommentarer
Postat av: vilma

Checka in poserna.dom alla kan;-)

2009-01-17 @ 00:48:44
URL: http://vilma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0