Timrå,å,å,å!!!

Ikväll har jag varit på Stekhuset och ätit med Sundfrakt då vi är ganska stora kunder hos dem. Sen var det hockey! Timrå mot Brynäs.....jag har ju varit Brynäsare eftersom jag är uppväxt i Söderhamn och blev ju lite glad då de tog ledningen med 1-0. Men matchen slutade 4-1 till Timrå så det var ju alla andra glada för. Det blir väl lugnast så.

Egentligen är jag ingen hockeyfantast men sport är kul live. Man har nåt gemensamt med 5000 andra. Jag känner mig än en gång så där normal. Jag menar, ingen, ever skulle ifrågasätta hur jag kan gilla hockey. Det ska man bara göra, vara Timråfan. Modofan är också normalt om man bor i Sundsvall och säkert också Brynäs. Ja, egentligen vilket hockeylag i hela världen bara man gillar sporten.

Vill man imponera på andra helt normala personer då kanske man skulle skaffa sig ett favoritlag i NHL...eller i den ryska ligan, det är ju tuffare. Ska kolla i tidningen på nån resultattabell och välja nåt bra namn. Eller också håller jag mig till fotboll som ÄR min favoritsport och La Coruña som favoritlag i spanska ligan. Har de nån hockeyliga i Spanien tro? Hehe....

Kommentarer
Postat av: Emma Strandh

Hej Catrine! Jag läser alltid din blogg, hehe. Tycker att det är coolt att du börjat blogga. Inte många i din ålder som ens skulle komma på den idén. Men det är roligt att läsa :-) Fortsätt så. Hoppas allt är bra med dig! Kram /Emma

2009-01-23 @ 15:53:49
URL: http://emmamaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0