Är jag lite rolig?

Det var väldigt snällt av er som sa att frisyren var fin....det var lite teskedsgumman över den....ni vet en gammal adventskalender som gick på tv på 60-talet....svartvitt...nää, förresten, det  vet ni nog inte. Det var ingenting. Glöm.

Vår värld är liten, pytteliten. Idag fick jag ett sms från en kompis, Rolf, och hans dotter Märta som också är i Thailand, som Seb och Saga. Saga var ju på Phi Phi Islands för nån dag sen. Glömde sina kära Hang Loose-badshorts där.
Rolf skriver: "Nu är vi på Phi Phi, ska dyka i morgon", osv.
Jag svarar: "Saga glömde sina shorts, ta med dem till Sverige : )"
(Rolf) "Ok, var bodde dem?"
(Jag) "Andaman resort, längst ut på ön" (finns massor av hotell, t.o.m flera Andaman)
(Rolf) "Där bor vi också, ska kolla efter shortsen.."
Är inte det lite lustigt?
Saga ringde och berättade att när de skulle äta middag ikväll så hör de nån ropa inne i restaurangen: -Sebbe!!! Då var det vår förra granne från Kvarngatan, Stefan Gissberg. Där satt han liksom, på samma restaurang i Asien...
Min chef berättade när han var på semester vid Medelhavet och var ute och simmade, kanske 100 meter ut, längs med stranden. Då kommer det en annan människa simmande mot honom. De möts på ett sånt där lagomt simavstånd, så man inte klöser till den andra eller råkar sparka med foten. Den han mötte var någon han hade jobbat med i Solna 20 år tidigare så de nickade och sa ett litet andfått "hej" precis när de passerade varann. Hahahaha, sjukt att mötas simmandes i Medelhavet.

Hejdå, åker till mamma och pappa i Trönö fredag-lördag, skriver sen.


Här kommer nåt jag snott ur Martinas blogg!

Vad heter Bin Ladens förvirrade bror?

Vartvardetjag Laden.


Vad heter Bin Ladens gourmetkock?

Ox Rul Laden


Vad heter Bin Ladens alkoholiserade bror?

Pina Co Laden


Vad heter Bin Ladens syster som är vegetarian?

Sal Laden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0