Guldbaggegalan med Johan Glantz och Björn Gustavsson ikväll.

Hahahahaha, jag är ingen bloggmodell, JAG VET!!! Det är ju en parodi (annat ord för skämt. Jag kanske skriver synonymer ibland för er unga läsare). (Oppss, nu blev det ett svårt ord igen; synonym=ord som betyder likadant/samma sak).

Att inte alla i min familj vet att jag bloggar kan ju bero på att dem inte svarar när jag ringer..... Och inte läser min FB heller. Och förresten har jag nyss börjat...Och förresten är det bara på prov....Vet inte om det är kul ännu....Kan ju inte ens lägga ut några länkar...Hur gör man då egentligen? Jag är inte bara världens äldsta bloggare, eller låt oss säga Sveriges äldsta, jag är också den mest kassa på datorer.

Jag har varit riktigt aktiv idag. Två möten, träffat nytt folk, kollat felanmälningar ute på fältet, åkt med vår duktiga landskapsingenjör och funderat hur vi kan göra fint i Skönsbergs centrum och centrum på Alnö. Ni får se till sommaren vad ni tycker!

På kvällen har jag delat ut brev till alla 40 medlemmar i vår bostadsrättsförening. Om cykelförrådet....viktigt....

Träffade Martina som berättade att Tequilan på Daltons i fredags var väldigt god!!! Jag VET vad roligt det är att stå vid en bardisk och hälla i sig Tequila efter Tequila......LIVSFARLIGT!!! Bartendern borde ha satt stopp för det hela och kollat leg. eller nåt!!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Du har ju samma sida som mig så vi kan ta en datakurs nån kväll om du vill. =) Enkelt när man väl hittat knapparna.

Hälsa whipparna!

Kram

2009-01-13 @ 09:43:06
URL: http://bellasliv.blogg.se/
Postat av: vilma

Mamma,jag vet det där?:-P

propp

2009-01-13 @ 19:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0