Vem har tagit min plånbok?

Nej, det var ju sant, jag kollade inte mina kommentarer innan jag klippte mig, sorry. Men det blev så här:

Kortare än förra gången och inga flikar fram och slingor hann jag inte med. Så....mao; inte ett enda av dina råd, Vilma.

Jag är lite upprörd för den här lappen satt på dörren när jag kom hem:


MEN SNÄLLA!!! Har jag fått en mamma? "Om jag inte har nyckel?" Det var det oförskämdaste!!! Här kan grannar gå och läsa på min dörr att jag kan inte hålla reda på mina egna hemmanycklar, pinsamt.....men nu är det ju tyvärr sant....att det varje dag är nåt som jag inte vet var jag lagt. Det kan vara hemmanycklarna, jobbnycklar, kortet till jobbet, jobbtelefonen, headsetet, min privata telefon, nycklarna till stugan. (Nycklarna till boden har jag inte hittat på tre veckor nu så de innehar rekordet just nu på saker som har gömt sig.) Till exempel så har jag inte vetat var min plånbok har varit i två dagar. Inga av mina prylar är ju nånsin stulna, jag vet bara inte var jag lagt dem. Så nu kunde jag inte handla igår, inte köpa takräcket till bilen, inga dammsugarpåsar blev det. Hade t.o.m beställt en pizza igår så den fick Maja betala (smart iofs). Idag blev det lite kris för jag var bara tvungen att tanka! Tittade en sista gång under sätena i bilen och bak hos hundarna. Sen fick jag syn på sopsorteringshinken......hm.....lyfte på locket och DÄR låg den ju! Det visste jag egentligen hela tiden....

Nu ska jag FINALLY ha lite julgransplundring....har t.o.m köpt lite godis så jag kan ha fiskedamm om jag vill! Chiao!

Kommentarer
Postat av: Bella

Hahaha! Sluta aldrig blogga. Man får sig ett gott skratt. Ser framför mig hur du letar en plånboken och va paff du måste ha blivit när du väl hittade den. =)

Skitsnygg frisyr! =)

2009-01-15 @ 10:13:29
URL: http://bellasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0