:-)



Nej men titta vem som visar dagens outfit!! Det svarta till vänster med reflexer är en av de kissnödiga hundarna. Det kommer inte att bli speciellt ofta jag känner för att fota halv 7 på morgonen...speciellt inte fota mig själv...ok men jag kan ju berätta att jag har ett par sköna, för stora trosor på mig, tjocka strumpbyxor, svart kjol och den här randiga koftan jag köpte på rea på MQ. Just det, jätteintressant vad jag har på mig. HAHAHAHAHA

Skogsröjning på jobbet, både i Granloholm och på Södermalm. Två av tjejerna har varit och köpt ut nya motorsågar, Husqvarna med snabbstart. Fräscha måste jag säga. Blir själv sugen att såga lite....får bli i stugan till våren.

En bild på Hallon också. Hon tror INTE på tomten! Vi har en tomtehanddocka som hon, så ofta hon får tag på den, försöker döda!! Kanske är hon sur för hon fick bara en julklapp av tomten....


Kommentarer
Postat av: Bella

Finaste Hallon! =)

Schysst dagens outfit. ;)

2009-01-10 @ 15:44:42
URL: http://bellasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0