T som i Trettondagen och Thailand

Nu är snart alla konstiga veckor över men det har varit skönt med extra, lediga dagar förstås. Jag och Maja har varit på Birsta idag och handlat lite på rean. Var inne på IKEA också där vi köpte lock till micron och en bakform bl.a. Kan nämna också att min 18-åriga dotter fick ett gosedjur som hon blev så kär i; en flodhäst som ligger och vältrar sig på hennes säng. Är det nåt vi har haft mycket av så är det gosedjur. Alla mina tre barn har älskat och alltid önskat sig det. Men det här var nog den sista jag köpte till maja iaf.... :)

Känner mig lite låg idag för igår åkte min pappa in till sjukhuset och det visade sig att han antagligen hade en hjärtinfarkt för några dagar sen. I morgon ska han vidare till Gävle för kärlkransröntgen tror jag det heter.

Det är också lite speciellt idag för Saga åker till Thailand med sin pappa. Det är inget jag oroar mig för, hon kommer att ha det toppen. Sagas kusin  Anna  jobbar i Karon på Phuket så de kanske kommer att träffas där.

Nej nu ska jag lägga in några bilder sen ska Maja göra klart nåt arbete om religion.

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0