Mat!!!!

Nu börjar jag räkna timmarna tills jag får träffa Saga, åh längtar jättemycket efter henne nu! Hon sitter ju på planet hem redan och landar på Arlanda i natt nångång. Längtar också jättemycket efter Vilma men där är det ingen idé att räkna timmar innan man ska få ses, snarare dagar....eller veckor. Maja får jag träffa om några minuter, då ska vi äta Korv Stroganoff och fullkornsbulgur till. -VILMA!!! Vill du komma och äta med oss?! Ibland när jag lagar mat så ringer jag och frågar om Vilma vill komma över och äta. Vi bor ju bara några kvarter från varann.

Om jag har tur så blir det tapetsering i morgon, annars på fredag. Ska bli så kul med nåt nytt! Maja ska ju ha det rummet först men om hon ska flytta till hösten, låter ju som Stockholmsplaner, då får jag ett alldeles eget rum!!!! Nu låter det säkert som om jag vill att hon ska flytta för att jag ska få rummet...men så är det inte. Blir hon kvar i Sundsvall och vill bo här så är det ok (iaf ett par år). Jag har ju faktiskt eget rum varannan vecka när Saga bor hos Seb. Alltså en riktig säng att sova i. Det är ju det enda jag längtar efter ibland när soffan känns för mjuk.
Men nu börjar jag ändå fantisera lite vad jag ska ha mitt egna rum när jag får ett; tja stor, fin tv har jag ju i vardagsrummet, matbord/skrivplats i kök och vardagsrum, dator i hall och i vardagsrum, garderober i hallen. Jag vill nog att rummet ska vara rent och rofyllt, inga fula apparater. Inte övermöblerat. Det kanske bara blir en säng...
Tips på vad jag kan ha i mitt sovrum tack!

Kommentarer
Postat av: Helén

tips till sovrum: En grön växt som syresätter. Viktigt för hjärnan

2009-01-29 @ 22:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0