Sportlördag!

Vilken sportig dag!

SM i längdskidor pågår för fullt på Södra Berget. En massa andra sporter på Nordichallen, bl.a curling och squash-SM. Maja och Hanna var där uppe och dansade innan och i pauserna. Sin discopar antar jag.

Själv har jag varit i skogen med mina hundar, tillsammans med Ingrid och hennes baronessa. Baronessan åker snart runt i en ny bil hörde jag, lilla lyxhunden. Vi gick en lång tur i skogen i Bosvedjan. Hittade ett skoterspår som var perfekt för hundarna att springa i.

En sorglig sportnyhet är väl att Ingemar "Ingo" Johansson avled i morse. Jag ska titta på minnesprogrammet om honom, på tisdag tror jag det sänds.

Nu ska jag fortsätta att plocka och städa lite. Går och tänker på en semestervecka i mars. Direktflyg till Gran Canaria kanske?

Kommentarer
Postat av: Bella

Åh, jag går också och drömmer om en solvecka i typ mars/april. Fasen va härligt det vore!

2009-02-01 @ 10:51:08
URL: http://bellasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0