Semester!!!

Hör ni, sommaren är rätt trevlig eller hur? Har jobbat massor, det är ju högtryck på mitt jobb nu. Varit på gatufesten måndag och onsdag men hoppade de övriga dagarna. Tror jag har gått de flesta åren faktiskt men man måste ju inte alltid göra likadant eller hur?

Nu är det semester och målar lite trädgårdsmöbler i stugan. Har fått kaminen och skorstenen till stugan!!! Fatta! Kl.16.30 hade jag inget. 19.30 när hantverkarnas bil rullade härifrån så sprang jag ut till boden, slet ner en av mina många yxor från väggen, tog vårt enda vedträ och klöv det i flera bitar. Sen eldade jag HEEEEEELA kvällen, mmmmmmm det var underbart! Ja, jag vet att den ska besiktigas först men det skiter jag i! Vad kan hända? Jag får utskällning? Böter? Får riva skorsten och börja om? Inte vet jag men lite skäll kan jag ta. Jag tror inte hantverkarna hann ner till stora vägen ens så rök det ur skorstenen! Hehe, ni som har kamin eller gillar eld förstår....

Annars......har magnolian blommat, första gången, häftigt. Blev ingen löpning pga kamineldning, dålig ursäkt kanske men det var Michael Jacksons minnesprogram på tv också och det ville jag se! Kan springa i morgon i mina nya löparskor.



Min egen lilla Romotop!



Åh, blev sugen på sushi men dags att göra egna tror jag.....Maja 29 maj



Vårshow med Sagas klass och Saga sjunger i kören



Sommar 2009, mitt i natten, snart går solen upp


Kommentarer
Postat av: puss puss

Vilken fin mamma!!!bra litet substitut där nu när du blir gammal och lämnad av dina barn:-)

2009-07-08 @ 09:44:13
URL: http://vilma.bloggagratis.se
Postat av: vilma

Men nää mamma den här gången är de för att jag typ har fått sko skav och ramlade o tror ja stukade tån...

2009-07-20 @ 17:30:49
URL: http://vilma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0