Blogga sommartid?

Blogga sommartid, det verkar inte vara nån höjdare........det är väl som med tv´n, den får också vila en hel del då. Har varit på Nationaldagsfirande på stan. Det var verkligen många engagerade. Lyssnade på en del musik, latinamerikanskt och även Kulturskolans blåsensemble, hur bra som helst! Tittade på karate....och pratade med folk. Allt för att slippa gå hem och städa. Tyckte jag hade lite ont i ryggen när jag kom hem så jag la mig på spikmattan......och somnade!!!!!!!!! Ovanligt för att vara mig.....det  var samma sak förra gången jag testade den.

Birgitta kom och hälsade på och inte kan man ju börja städa när man har besök, eller hur?

Vi åt en god middag och sen var det fotboll......ingen höjdarmatch precis.

Och nu bloggar jag för att slippa städa! Nä men inte riktigt sant för kl. är 00.17 och då FÅR man inte städa och väsnas. Så det blir en sväng ut med hundarna och sen, god natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0