Charlott Perelli - en kines?

Saga och jag sitter och kvällsfikar. Jag ska fråga henne om hon vill ha mer så jag säger: "-Smaka bla? Mela lis?" Och sen pratar vi om att kineser eller, ja, många asiater har svårt att säga r. Då säger Saga: -Ja det är svårt att höra Charlott Perellis r.....

Hahahahahahahaha!!!!!!!!!

Visst ser hon lite asiatisk ut? Eller är det bara sminkningen???  : P
Tjing tjong!


Här kommer några bilder från studenten och uppvaktningen:



Maja och hennes klass ES3 kom två på Guldkotten och fick gå ut som andra klass






Vilma gratulerar......



......och Saga......



...och jag och många till!



Yngsta partypinglan Nova och jag, som Vilma, Maja och Saga aldrig förut sett bära på en bäbis!!!!




Kommentarer
Postat av: Bella

Haha, ja han har faktiskt berättat det. Ni är väl typ släkt eller släkt-i-släkt eller nåt va?! =)

Nu kommer jag nog spendera lite mer tid ute i dina stugmarker så då kan vovvarna leka lite. =)

2009-06-15 @ 09:11:20
URL: http://bellasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0