Hallon 2 år, grattis!

Vad ska jag tycka om vädret då? Jo, att det fortfarande bara är mars och även långt in i april kan det ju snöa. Då brukar i och för sig vinterns snö vara borta och det som kommer försvinner snabbt. Vinter är iaf en fin årstid rent estetiskt!

Det blev inge Petter på Stadshuset. Jag klev upp kl.6 på lördagmorgonen och konstaterade att det snöade. Var runt i kommunen och kollade snödjup, ringde så småningom våra förare, långpromenad med hundarna, Birgitta kom och hjälpte mig med mönstren till Majas och Hannas discokläder, lagade middag (lammkotletter) och konstaterade att jag inte varit in på Entré och hört mig för om biljetter.

Idag är det söndag och ska ut med hundarna nu, sen fixa knappnålar och sen syyyyyyyyyyyy................

Blir kanske lite hundfika på em då Hallon fyller 2 år idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0