Hej lobotomi!

Njuter för fullt av att det är lördag. Var ute på långpromenad redan halv 9 med hundarna. Sen jag skjutsat Saga till Tilda så tog jag en våldgästning hos Martina. Henne ser man alldeles för sällan.

Jag vet nog inte vad man gör i stan på en lördag för jag är ju alltid i stugan. Vårda vänskap kan ju vara en nog så viktig anledning att stanna i stan. Ska hänga med Birgitta ner på stan en sväng nu.

För er som väntar på vår vill jag bara säga; Moaha ha ha!!!! Tji fick ni! Det kommer snö i morgon....enligt prognosen rätt mycket dessutom. Ska upp till Härnösand och titta på dansuppvisning i morgon. Ett samarbete med Majas klass och Norrdans. Norrdans, norrsvans....norsksvans....norsksvensk.....torsksvensk......torskdans?????!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0