Jag är trött

....i ögat. Vet inte varför.....kanske för att jag vaknar kl.6 på mornarna, som värsta tantfasoner.  :)
Det kan också vara kroppens förberedelse för sommartid. Isf är det ju smart så blir det inte så stor chock att gå upp kl.5!!! Fast hon är ju sex sommartid men i kroppen känns det som fem, alltså vintertid.

Tog en tur till Birsta och gjorde ett fynd! Precis när vi kom till fyndavdelningen på IKEA hängdes en stor grön ullmatta ut!!!! Yes, den har jag väntat på!! Killen hann knappt sätta fast den nya prislappen förrän den låg på min vagn.
Köpte också dvd:n från Madonnas "Confession Tour". Det blir ju kanske ingen konsert i Göteborg för mig. Men, men man vet aldrig!

Hurtig fredag och lördag i stugan. Skönt väder och många promenader på hyggena. Saga och jag har också gjort ett skidspår runt stugan, blev en väldans fart i de korta backarna! Tyvärr ingen bild på mig och min snygga skidstil!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0