Primavera!

Alla tänker på vår nu. Och nu ÄR det vår! Vår, det är när dagstemperaturen ligger över plus sju dagar i sträck och det har den gjort. Men vad säger ni om jag säger att det kommer snö till veckan???? Jaa, mm nu blev ni förvånade! Men så är det.............inget konstigt med de...inte ens snö i april är konstigt!!!!! Vi är väl alla bara så nöjd på den fina vinter vi haft. Men härmed vill jag och många med mig tacka och vi ses igen till jul, vintern! Adjö, adjö.

Jag, Maja och Saga åkte till stugan på em. Mysigt med sällskap tycker jag. Här ute var det +8.
Hittade perfekta vägar efter skogsmaskinerna på alla nya kalhyggen så det blev en timmes promenad med snyggingarna (hundarna alltså) innan middagen.

Känner mig oinspirerad att skriva. Lägger mig och läser Allt i Hemmet ist.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0