Underbara liv!

Igår åt jag en god middag på Oscar med ett glatt gäng tjejer. Jag åt lammfilé, sötpotatisgratäng och hallomi och det var såååå gott! Eftersom jag har beredskap så blev det vatten och cola hela kvällen. Höjde volymen på headsetet och var in på Daltons en sväng där vi fick höra kungen och drottningen av karaoke dvs Ola och Malin sjunga. Malin är ju underbar att lyssna på...mmmm vilken pipa!
Sen satt vi på Oscar en sväng till. Där spelade två killar som kanske heter Broder (?)  men det kan också vara nåt jag fått om bakfoten...iaf så var de mycket skickliga musiker och det var trevlig stämning, som klubb för de vuxna, coola folket. Såna som jag.

Idag är jag ute i stugan efter att ha kollat till några fastigheter i stan. Jag, Ingrid och dogsen gick en långtur förbi Oxviken och efter ett skoterspår. Solen sken och jag känner mig lyckligt lottad som har det så bra. Hälsade också på Helen i torpet som bygger badrum, heja på!

Åt laxkotlett och en god sallad. Hundarna sover i soffan och nu får det bli Melodifestivalen.

Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0