Mars

Som sagt, det har varit mycket nu....men var iaf på Mesoyo och åt med Birgitta och Anki i torsdagskväll. Jag åt lamm som är en favorit när jag äter ute. Och det var fantastiskt gott! Passa på att äta på Mesoyo för det är ju halva priset på maten.




Har beredskap så det har varit en lugn helg. Var i stugan lördag, söndag. Underbart väder i lördags. Gick en promenad till Oxviken med Ingrid och Magda. I dag åkte jag spark med hundarna. Jag åker bara sakta så då blir det bra travträning för Hallon som behöver förlänga steget. Cecil kan trava med ett mycket längre steg men han är ju större också.

Maja och jag såg "Yes man" med Jim Carrey på datorn. Jag älskar hans komedier! Men annars är jag inte mycket för andra skådisars komedifilmer. Blir lätt fånigt och krystat.

Veckan ser helt späckad ut......hade tänkt hinna vara med Saga nåt också för det är ju sportlov. Blev ingen resa heller. Satsar på en sista-minuten i september ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0